Lite om vad som har hänt sen sist

Anledningen till att jag stängde ner min väldigt lyckade sexblogg var för att min pojkvän tyckte att det var pinsamt att folk fick reda på så mycket om vårt sexliv (trots att vi är anonyma). Självklart frågade jag honom innan jag ens startade bloggen om han tyckte att det var ok, och då sa han ja. Men sen ångrade han sig.

MEN! Något alldeles underbart hände för ca tre veckor sedan. Jag gjorde slut. Så nu är jag singel och fri från det förhållandet! Det känns kalasbra och jag väntade inte länge (läs: morgonen efter den kvällen) med att ha kul med en annan kille, höhö. Jag måste bara få säga att jag fullkomligt ÄLSKAR singellivet. All respekt till er i ett sunt förhållande, men jag som inte varit singel på flera år (och jag har inte ens levt så speciellt många år) går runt med ett stort leende på läpparna och bara tar in allt livet bjuder på med en helt annan syn på allt. Detta var mitt bästa beslut på länge!

Jag insåg häromdagen att; att starta upp denna blogg skulle ju vara ypperligt vid detta tillfälle. Ingen kille, plus att jag är singel och har då olika killar jag kan jämföra om sex och sånt och inte bara en och samma! Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0