Välkommen till min nya (sex)blogg!

Ja, då blev det så att just jag startade sexblogg. Dessa bloggar är något som bir vanligare och vanligare idag. Lite lustigt egentligen, att något som så många inte ens vill prata om har blivit något av en trend här i cybervärlden. Folk blir mer och mer accepterade som sexuella varelser. Något som jag tycker att vi alla ska uppmuntra! För det finns väl inte mycket som är roligare än sex? Jag älskar sex. Jag älskar att läsa om sex och jag tror att jag älskar att skriva om sex.

Sex förknippas ofta med kärlek, men ofta även utan känslor över huvudtaget. Jag ska försöka ta med båda två typerna av sex. Därför kan vissa inlägg kanske bli mer känslosamma än andra. Vi får se. Det här är första gången jag tänker vara så öppen om sex. Men jag kommer gilla det, det vet jag!

Tyvärr finns det ju en hel del som ser ner på en för att man är så öppen om detta "tabu"-ämnet, och tycker mindre om en för det. Därför kommer jag vara ganska så anonym, tyvärr. Men mina upplevelser, tankar, erfarenheter osv, det får ni så klart hänga med på!

För att berätta litegrann om mig själv kan jag säga så här; jag är en tjej på snart 17 år som bor i Stockholm. Det underbara tumlet i sänghalmen får jag med min pojkvän, som jag har varit tillsammans med i 10 månader.

Nu har jag inte så mycket mer att säga än att jag ger mig själv en lyckospark i rumpan inför den här bloggen.

Kommentarer
Postat av: tarzan

skit bra blogg faktiskt.

jag tycker det är intressant med sex och jag tycker de e bättre när andra är öppna om de osv, man lär sig av varandra.

fortsätt skriv :D

2009-03-19 @ 21:30:13
Postat av: A'

Det är jätteroligt att du har öppnat en blogg om sex ! :) & du skriver bra, så det är en fördel! :)

2009-04-03 @ 12:05:08
URL: http://cchoklad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0