Sexställningar - mina favoriter!

Fick en kommentar av någon som ville höra om mina favoritsexställningar, om hur det är att förlora oskulden samt om onani. Jag älskar tips om vad ni vill läsa om, så säg till om ni har något speciellt som ni vill veta mer om eller om ni undrar vad jag själv tycker om något. Lämna en kommentar här i bloggen eller maila mig på [email protected]

Jag tänkte skriva om alla de tre ovan nämnda punkterna. Men idag får det räcka med att ta upp mina favoritsexställningar. Jag har ju min kille här hos mig just i detta nu, och vill inte låta honom vänta allt för länge till! ;)



Jag börjar bakifrån...

3. DOGGY
Doggystyle är en ställning där jag känner mig extra sexig, här får jag svanka en massa! Många börjar ofta sexakten med missionärställningen eller något och går sedan över till doggy. Jag och min kille brukar dock börja med doggystyle, som första ställning. Då är man inte alls "öppen" i fittan och blir då mycket tightare. Underbart! Sexigt är dessutom att, om man bara har underkläder på sig, ställa sig på alla fyra helt plötsligt  och dra trosorna åt sidan och be killen komma in i en, gotta love it... (isåfall är glidmedel att rekommendera!)

2. HAN UNDER MIG
Jag är inget fan av att rida, faktiskt. I alla fall inte när man är i den sits jag är med min kille. Han är väldigt uthållig (vilket i och för sig nästan alltid är något positivt...). Hans uthållighet och min brist på uthållighet i benen gör att det här inte är någon vinnande kombination. Istället brukar vi göra så här: Jag ovanpå honom, framåtlutad. Så lyfter han upp mina höfter (lite armmuskler hos honom krävs då) och kan då jucka på ordentligt. Jag själv kan ändra vinkel och så genom att luta mig framåt/bakåt eller vinkla höften. Jag vet inte, men när jag är i "luften" blir det hela mycket sexigare. Vill man få sig en sexig syn kan man bara titta ner och se hela hans kuk, ut och in, in och ut, och ja, ni vet slutet på den historien ;)

1. MISSIONÄREN MED BEN I SKYN
Missionären tycker väl de flesta om, antar jag. Och jag önskar att jag var roligare men den är min favorit också. Men jag har en liten egen variant av den, i alla fall. För att han ska komma djupare in mig lägger jag benen på hans axlar, på var sin sida av hans huvud. Vill jag bli tightare brukar jag sätta ihop benen på en sida av hans huvud, korsa dem och trycka låren mot magen. För lite extra g-punktsstimulans brukar jag dessutom rulla ihop kroppen som en köttbulle med böjd ryggrad, tänk er en hund som vill lägga svansen mellan benen. Jag drar helt enkelt upp rumpan. Då brukar det träffa alldeles, alldeles rätt...



Har du något speciellt du vill läsa mer om? Som sagt, tvivla inte, kontakta mig snarast!



Kommentarer
Postat av: Anonym

mm okej kul med att få veta lite sexställningar! skriv gärna mer!:D

2009-03-21 @ 22:46:09
Postat av: Therese

Vilken bra blogg:D Men lite tråkigt att du inte uppdaterar så ofta, skulle gära vilja läsa mer om sex och om ditt sexliv. Fin blogg:P

2009-03-22 @ 17:24:30
Postat av: Kim

Haha! Vad kul! Äntligen en tjej som gör en riktig sexblogg:D:D

Skitcharmigt!



PS; Jag hade också haft samma top 3 lista;) Hihi

Doggy är helt klart bäst!

2009-03-23 @ 23:01:08
URL: http://livelifehard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0