Sex för att rensa tankarna

Igårkväll var det lite struligheter hemma hos min pojkvän, föräldrar som bråkade med oss och sådär. Vi var båda ganska ledsna och griniga. Helt plötsligt kom vi på den perfekta idén att ha sex mitt i allt det här. Mitt och hans humör blev genast bättre och efterråt var det svårt att ens minnas vad som var fel.

Sex är verkligen den bästa medicinen (egentligen säger man väl att skratt är den bästa, menmen...). Man rensar tankarna totalt. Visste ni att under en orgasm kopplar hjärnan bort all stress och all oro och man är bara fokuserad på allt bra. Så använd gärna sex när du är stressad eller har något som du går och tänker på.
Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill bara påminna om att imorgon lottar jag ut vinnaren av bamboo örhänges tävlingen! Det är sista chansen nu... Var med och tävla!=)=)

2009-03-28 @ 15:44:04
URL: http://queenies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vill bara påminna om att imorgon lottar jag ut vinnaren av bamboo örhänges tävlingen! Det är sista chansen nu... Var med och tävla!=)=)

2009-03-28 @ 15:44:07
URL: http://queenies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0