Pinsamheter...

Mitt pinsammaste sexminne inträffade nu under nyår, alltså nyåret 08/09. Jag och min pojkvän var ensamma hemma hos mig och vi bestämde oss efter ett par drinkar att vi skulle passa på och ha så mycket sex som möjligt när vi hade hela huset för oss själva. Och vad är inte bättre att fira det kommande året med än just sex?

Vi började i vardagsrummet, på en matta. Men det var så himlans hårt att vi bestämde oss för att flytta ut i hallen. Jag la upp benet på en liten pall och vi körde stående doggy. Men pallen var för låg, så vi gick ut i köket i stället så jag kunde ha upp benet på köksbordet. Någon riktigt busigt och olydigt som jag gärna velat prova är att ligga på rygg på köksbordet, medan killen står på golvet framför en och pumpar. Så det var något jag hade förhoppningar om. Men så långt kom vi ju inte...

Jag stod där, med enat foten uppe på bordet då, och levde livet allmänt och kände mig sådär härligt stygg. Men då hände det pinsammaste. Vi hadefull belysning på i köket, och inte hade vi något för fönstren heller. Det var inget vi tänkte på. Utanför mitt hus finns en bilväg. Men hur många kör bil på nyårsafton tänkte vi? Tydligen någon. Och det var ingen annan än min granne som faktiskt var ute och körde, antagligen nyktert påväg hem från något nyårsparty.

Här står vi nu och knullar på för fullt, och så ser vi då strålkastarna från en bil, genom fönstret. Bilen hinner precis komma bredvid huset, då den tvärbromsar in och jag antar att människorna i bilen får sig en snygg syn. Jag, naken, med en fot uppe på köksbordet, han bakom mig, juckandes på för fullt. I köket. Med tänd belysning. Det måste ju ha blivit som ett skyltfönster, herregud. Min pojkvän gled ur mig snabbare än snabbast och jag sprang fram till fönstret för att se vad det var för en bil, då den började åka igen. Jag är nästan säker på att det var min grannes bil. Som tur är har jag inte fått höra något om det här än så länge...



Har du någon pinsam händelse som du vill berätta om här i bloggen? Mammor som kommit in, pruttar under sex, missförstånd, u got it. Dela med dig, antingen som en kommentar eller via mail till [email protected].
De bästa kommer med här och belönas med en länk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0