Förbjudet område...

I helgen när jag och min pojkvän hade sex så hände något lite kul. Det som hände är något som jag har tänkt på ganska ofta faktiskt, och nu fick jag det verkligen svart på vitt. Killar är känsligare än tjejer och de förstår ofta inte vad det är vi får gå igenom. Haha :)

Under förspelet var jag otroligt kåt och jag började gå neråt med munnen, ner från hans läppar. Jag kysste ner på hans hals, var uppe och nafsade i hans öra, fortsatte ner på halsen igen, ner på bröstet, nafsade i lite bröstvårtor och sådär, ni förstår. Så kom jag ner till hans kuk och retades en massa med några få slick runtom kuken innan jag började suga. Jag var nere vi hans kulor och slickade. Under, eller bakom (eller vad man nu ska använda för uttryck) kulorna, innan analen finns ju en underbar punkt där killen älskar att bli smekt eller slickad på. Så jag var där nere och höll på, och så vandrade mina fingrar ner, ner mot hans anal. Först höll jag bara på och smekte "utanför" hålet. Jag märkte att han faktiskt gillade det (även om det alltid har varit ett strikt förbjudet område förut!).

Så jag frågade om han ville att jag fortsatte, om han ville ha ett finger inne. Då blev han lite nervös och bad mig använda en massa glidmedel i så fall. Så jag klickade på en massa Klick, ni vet, glidmedlet från Apoteket. Så började jag trycka och han tyckte mest att det gjorde ont. Men jag fortsatte försiktigt och till slut ryckte han till och sa "Men det gör ju ont!". Ehm, ja? Det gör ont. Men efter ett tag blir det mysigt, det är ju bara att slappna av. Men han tyckte att det räckte så och sa att jag väl ändå hade fått in hela mitt finger. Haha, nejnej. Jag fick in 1-2 cm av mitt finger.

Jag tycker att det här är så kul eftersom han och jag faktiskt emellanåt har analsex. Dock brukar det inte gå så bra då vi inte har någon analplugg (ännu!) att töja mig med. Men ändå, det är något vi har provat på. Han har varit väldigt försiktig och snäll mot mig när jag har haft ont. Men sen när han själv ska få rumpan uttöjd, nej då vill han inte mer än en centimeter. Med ett finger. Hallå? Jag får din stora kuk i min rumpa, ska vi jämföra smärtan eller?

Lite tjurig vart jag på honom då han inte ens kunde "tåla" det. Men mest så skrattade jag bara. Jag lovar, jag är inte klar med hans rumpa än, så snart tror jag nog dock att han kommer gilla det lika mycket som jag gillar analsex. Det gör ont, ja. Men det är grymt skönt också!

Kommentarer
Postat av: josse

Hshaha fan va roligt att han få se hur det är för oss tjejer x) mahahah

2009-03-23 @ 23:55:59
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Anna-Viktoria

Killars g-punkt sitter i analen och att få prostatan stimulerad är otroligt skönt för dom. Så det är ju egentligen bara deras egen förlust ;)

2009-03-26 @ 22:27:05
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0