En liten tanke...

Jag måste bara få berätta en sak jag tänkte på häromdagen. Jag satt i skolan och hade samhällskunskapslektion, när jag plötsligt slogs av en tanke. Jag är medveten om att många i min klass inte är oskulder. Jag vet också om att många av dem har regelbundet sex. Så började jag titta runt mig lite på tjejerna i klassen, och jag tänkte för mig själv; "Tänk, de där suger kuk. De knullar, de rider, de runkar av sina killar. Sannorlikheten är stor i alla fall. Jag undrar hur de ser ut då, hur de beter sig, vad de säger, hur de låter osv...". Jag vet inte, det var roligt att försöka föreställa mig det här när jag såg på dem. De är alla så trevliga så och verkar på något vis så "oskyldiga".

Sånt här kan jag tänka om människor jag inte känner också. Till exempel på morgonen när jag sitter på tåget på väg till skolan. Då kan jag sitta och tänka över hur folket omkring mig beter sig när de har sex, hur de ser ut nakna, hur de ser ut med stånd, hur de ser ut när de onanerar osv. Det är kul! Människor verkar oftast så gravallvarliga när de är på väg till jobbet eller så. Men så börjar man fundera lite; "Tänk, den där tanten har säkert sugit en hel del kuk i sitt liv... undrar om hon sväljer eller spottar?" Ja ni fattar. En skojig tanke att roa sig med när man är i folkmassor.


Vad vet vi egentligen om våra medmänniskors sexliv? Inget förmodligen, och det är så det ska vara. Men det är kul att föreställa sig och fantisera vad de har för sig i sovrummet...
(bilden är från Aftonbladet.se)

Kommentarer
Postat av: tove

hahha! klockrent! :D

lycka till med nya bloggen förresten (;

2009-03-18 @ 16:17:26
URL: http://soderbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0