Apotekets sexleksaker

Sedan den 23e juni förra året säljer apoketet sexleksaker. Jag har läst om detta flera gånger men jag har aldrig sett det i butikerna. Häromdagen när jag var inne i stan såg jag dock att de hade det bakom kassan. Nice! Jag var inne på apotekets hemsida för att titta närmare på deras sortiment. De har gjort ett samarbete RFSU och det är ju ett grymt initiativ de har tagit och med detta tycker jag!

Men jag blev faktiskt lite besviken. Sortimentet omfattar en massagestav (dildo), en klitorisvibrator, en penisring, geishakulor, massageolja och rengöringssavetter för sexleksakerna. Inte så värst brett sortiment, men det är en början! Ett starkt minus är att alla var så himla dyra i jämförelse med sexshoppar, vilket gjorde det hela mycket tråkigare. Dessutom såg produkterna inte så roliga ut heller.

Här kan ni se apotekets sortiment av sexleksaker :)



 
Dyra och ganska tråkiga alltså...

Kommentarer
Postat av: A'

Oj, vågad blogg! :) men den är faktiskt hur bra som helst ! :) ., Du kan väl kika in i min då & då skriver i novelll form! :) Det kanske kommer ut en bok snart . / Tack.

2009-04-03 @ 12:02:44
URL: http://cchoklad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0